субота, 25. јануар 2014.

СТАРАЦ ПАЈСИЈЕ И ПРИПИТИ МОНАХ


Један монах, који је живео у Кареји, свакодневно је био под утицајем алкохола, чиме је представљао велику саблазан за све монахе, али и бројне поклонике. Након што се упокојио, неки од верника који су одлазили код старца Пајсија нису скривали своје задовољство што је огроман проблем коначно решен.
Отац Пајсије им је на то одговорио да је он за смрт поменутог монаха сазнао након што је угледао небројене ангеле који су дошли по монахову душу. Поклоници су били затечени, а неки су се чак успротивили и покушали да објасне Старцу на кога су мислили, сматрајући да он није разумео о коме се у целој овој причи ради.
Старац Пајсије им је објаснио: «Монах о коме говорите је рођен у Малој Азији и то мало пре доласка Турака који су упадали у села и одводили дечаке. Како се не би одвајали од свога сина, родитељи су га водили са собом на њиву. Тада су му у млеко стављали мало ракије, како би дете заспало и било мирно и нечујно. Тако је просто одрастао као алкохоличар. Старац му је рекао да сваке ноћи чини метаније и узноси молитве Пресветој Богородици, тражећи од ње помоћ да смањи количину алкохола коју је морао да попије. За годину дана, уз страшну борбу и велико покајање, успео је да уместо двадесет, попије деветнаест чашица ракије. Борба је годинама трајала, да би на крају успео да смањи број чашица на две до три, али би и од њих већ био припит.»
Свет је годинама гледао припитог монаха, који је саблажњавао поклонике, али је Бог видео неустрашивог борца, који се читав живот борио против своје страсти.

Кад већ не знамо шта и зашто неко чини,
имамо ли право да му судимо?
посетите: МИСТАГОГИЈА
 

2 коментара:

  1. Здраво пријатељи, ја сам Кедем Исабел, нов сам овде, не знам како ствари овде функционишу, али прочитао сам добре коментаре овде и додаћу мало свог живота јер ће многима бити од користи нас овде, тражећи одговоре и односе за решавање проблема. Била сам у вези са Самулом четири године, он је раскинуо са мном, све сам урадила да га вратим, али све је било узалуд, толико сам га желела због љубави коју имам према свом мужу, питала сам га о свему сам обећавао, али је он одбио. Објаснио сам проблем мог односа са колегиницом на послу и она ми је предложила да радије контактирам љубавника који би ми помогао да направим љубавну чаролију да вратим мушкарца кући, али ја сам жена која никада није веровала у магију, имала сам нема избора, покушао сам, контактирао сам чаролије и рекао ми је да нема проблема да ће све бити у реду за три дана, мој бивши ће ми се вратити за три дана, др апата је бацио чини у ваздух и свака друга правописна амајлија у његовом храму у моје име усред ноћи. Зачудо, други дан је био око поднева. 16.00 Звали су ме са непознатог броја, звао ме бивши муж, била сам толико изненађена што сам се јавила на телефон, видевши да је то мој муж, дуго смо разговарали и само је рекао да му је жао . јер је све било погрешно, рекао је да жели да му се вратим да ме воли још више. Био сам тако срећан и отишао сам код њега, како смо почели да живимо срећно до данас. Од тада сам обећао да ћу своје добре вести поделити са љубавним играма које савршено раде без икаквих нежељених ефеката. Имам снажну намеру да неко кога знам да има проблеме у вези може бити од помоћи таквој особи тако што ћу јој упутити једину праву и моћну проверу правописа која ми је помогла да решим свој брачни проблем. емаил:драпата4@гмаил.цом можете му послати е-маил ако вам треба помоћ у вези можете га контактирати на ВхатсАпп и Вибер на овај број: (+27626233410)

    ОдговориИзбриши
  2. Била сам повређена и сломљена када се пре 7 месеци десио велики проблем у мом браку, између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да буде са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу кроз много бола. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. И потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. И тако сам једне вечери, враћајући се са посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Дакле, објаснила сам му све ствари, а он ми је рекао да је једини начин да вратим свог мужа да посетим чаробњака ради чаролије, јер је и њему то заиста успело. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао имејл адресу чаролије коју је посетио. (драпата4@гмаил.цом) Дакле, следећег јутра сам послала пошту на адресу коју ми је дао, а чаробњак ме је уверио да ћу добити мужа за три дана. Каква невероватна изјава!! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда ме је два дана, тако изненађујуће, назвао мој муж који ме није звао последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно!! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и за бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ точка. Зато ћу вам саветовати, ако имате проблема, контактирајте ДР АПАТА, можете га контактирати и путем гмаил-а: (драпата4@гмаил.цом) или путем ВхатсАпп-а или Вибер-а на: (+447307347648).

    ОдговориИзбриши