петак, 4. јул 2014.

О љубави и страху



Сваки дубоко верујући хришћанин зна и осећа да је Бог љубав (Јн. 3,16). Он нас увек једнако воли. И воли нас такве какви смо. Његова љубав је непромењива. Ми смо ти који подлежемо променама. Бог никако не жели да патимо, али пошто ми без патње не можемо да схватимо логику божанске Љубави, онда патња због наше огреховљености и нашег удаљавања од Бога дође као васпитна мера. Демони су бића која се хране људским страхом и они нас воле страхом, а Бог нас воли љубављу.
Када човека обузме тешко стање безнађа, бесмисла, крајње таме, паралишућег страха, тескобе или немира то је знак да се удаљио од Бога. Неопходно је искрено и детаљно преиспитати себе како и зашто је до тога дошло: можда смо се превише уздали у себе, у неке своје замисли и планове, можда смо изгубили скромност, очекујући од себе и других превише; можда нисмо задовољни „хлебом насушним“ (Мт. 6,11) за који се молимо сваки дан... Шта год да је у питању, једини пут је покајање, смирење, пост и молитва. Не рационалисање, и логичко ислеђивање себе које на крају доведе човека дотле да почне да хули, већ искрени и смирени вапај: „Боже милостив буди мени грешном!“ - да измолимо опроштај и да стекнемо мир који превазилази сваки ум (Фил. 4,7).



4 коментара:

  1. здраво пријатељу. Била сам повређена и сломљена срца када се десио велики проблем између мене и мог мужа пре седам месеци у мом браку. толико страшно да је случај однео на суд ради развода. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. а он је потврдио да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам му све објаснила, па ми је рекао да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и он то заиста урадио. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао адресу е-поште бацача чини коју је посетио. дралаба3000@гмаил.цом. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дао, а чаролија ме је уверила да ћу вратити мужа наредна два дана. Каква невероватна изјава!! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим без повећања, тако да ме је наредна два дана, изненађујуће, звао мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др алабу на мејл: дралаба3000@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши
  2. Моје име, Наоми Самуел После 12 година брака, мој муж и ја смо се свађали на овај или онај начин док ме коначно није напустио и преселио се у Калифорнију да буде са другом женом. Осећао сам се као да је мој живот завршен и да су моја деца мислила да никада више неће видети свог оца. Трудила сам се да будем јака само према деци, али нисам могла да обуздам бол који је мучио моје срце, срце ми је било испуњено тугом и болом јер сам заиста била заљубљена у свог мужа. Мислим на њега сваки дан и ноћ и увек бих волео да ми се врати, била сам стварно узнемирена и била ми је потребна помоћ, па сам потражила помоћ на мрежи и наишла на веб страницу која сугерише да би др Апата могао да помогне његовом бившем бившем да се врати. Тако да сам осетио да треба да покушам. Контактирао сам га и рекао ми је шта да радим. Урадила сам то и онда ми је направио љубавну чаролију. 48 сати касније мој муж ме је стварно назвао и рекао ми да и њему заиста недостају деца, тако невероватно!! Дакле, вратио се тог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и деци. Наш брак је био јачи него раније, а све захваљујући др АПАТИ. Он је толико моћан и одлучио сам да поделим своју причу на мрежи да је др апата био прави и моћни чаробњак. Увек ћу се молити да она живи дуго помажући својој деци у тренуцима потребе, ако сте овде и треба вам бивши или је ваш муж прешао код друге жене, престаните да плачете, одмах контактирајте овај моћни точак за правопис. Ево његове контакт адресе е-поште на: {драпата4@гмаил.цом} или ВхатсАпп/вибер преко његовог контакта испод (+6681 302 8552) Хвала др. апата.

    ОдговориИзбриши
  3. Била сам повређена и сломљена када се пре 7 месеци десио велики проблем у мом браку, између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да буде са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу кроз много бола. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. И потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. И тако сам једне вечери, враћајући се са посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Дакле, објаснила сам му све ствари, а он ми је рекао да је једини начин да вратим свог мужа да посетим чаробњака ради чаролије, јер је и њему то заиста успело. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао имејл адресу чаролије коју је посетио. (драпата4@гмаил.цом) Дакле, следећег јутра сам послала пошту на адресу коју ми је дао, а чаробњак ме је уверио да ћу добити мужа за три дана. Каква невероватна изјава!! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда ме је два дана, тако изненађујуће, назвао мој муж који ме није звао последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно!! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и за бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ точка. Зато ћу вам саветовати, ако имате проблема, контактирајте ДР АПАТА, можете га контактирати и путем гмаил-а: (драпата4@гмаил.цом) или путем ВхатсАпп-а или Вибер-а на: (+27626233410).

    ОдговориИзбриши
  4. Мој бивши муж и ја смо раскинули пре годину и два месеца, а ја сам била у шестом месецу трудноће. Обоје се волимо и то је био шок за мене и заиста ми је сломило срце. Покушао сам да га позовем и обе линије су биле прекинуте. Покушао сам да дођем до њега на друштвеним мрежама, али ме је склонио са њих. Покушао сам да дођем до његових родитеља и они су ми рекли да је њихов син рекао да ме не воли и да не жели да ме види и да не знају шта није у реду. Плакала сам и плакала сваки дан јер сам га много волела. Док се нисам породила и беба није имала годину дана, нисам могла да вратим своју љубав. Опет сам био збуњен. Не знам шта да радим, а остала сам и без посла и немам новца да се бринем о беби. Била сам несрећна у животу па сам плакала сестри и рекла јој свој проблем и рекла да зна за моћну чаролију која је бачена др апатом која јој помаже када није могла да затрудни. Контактирала сам га путем е-поште и он је рекао да ће ми помоћи и рекао ми је да је жена ставила чини на мог мужа и рекла да ће ми помоћи да разбијем чини тако да ће ми се муж заувек вратити и да ће бити мој. За мене је било велико изненађење што се догодило све што је рекао. Муж ми се одмах вратио и рекао ми да му опростим. Хвала вам пуно овом моћном и искреном чаролију. Молим се да ће дуго живети и радити више од свог дивног дела. Ако имате проблем који вас мучи у животу, обратите се овом моћном играчу чаролија! Он ти може помоћи. Неће вас изневерити, можете га контактирати путем гмаил адресе: драпата4@гмаил.цом или преко његовог вибера/вхатсапп-а:(+447307347648)

    ОдговориИзбриши